Gyakran feltett kérdések (FAQ)

  • Hol ellenőrizhetem, hogy elérhető-e az általam választott termék?
  • A kiválasztott termék elérhető méretei közvetlenül a képek alatt jelennek meg.
    Ha a kiválasztott méretű mező be van húzva, az azt jelenti, hogy nem érhető el.
  • Hogyan ellenőrizhetem, hogy a választott méretem továbbra is elérhető-e?
  • Tetszik egy termék, de már nem érhető el a választott méretben?
    Semmi sem veszett el. Mindig naprakész lehetsz.
    Csak annyit kell tennie, hogy rákattint egy nem elérhető méretre, és a következő információk jelennek meg: Értesítse a termék elérhetőségéről - kattintson,
    válassza ki a méretet, és írja be az e-mail címét. Kész!
  • Szeretném megnézni a termékeket vásárlás előtt - nem?
  • A Royalfashion.hu egy online női cipőbolt, csak postai úton árusítunk.
    Emiatt vásárlás előtt a termékek megtekintése nem lehetséges.
    Azonban mi ügyelünk a vásárlás biztonságosságára és kényelmességére, ezért 365 napot biztosítunk Önnek a termék visszatérítésére.

  • Rendeltem - mikor számíthatok a szállításra?
  • Üzletünkben a megrendelés teljesítési ideje 2 munkanap! Ezt követően a megrendelés átkerül a kiválasztott futárcéghez.
    A Lengyel Köztársaság területén a kézbesítés ideje 1-4 munkanap,
    a külföldi csomagok kézbesítésének ideje legfeljebb 5 munkanap.
  • Mennyi idő alatt kell kifizetnem a megrendelésemet?
  • Legfeljebb 7 naptári nap áll rendelkezésére a megrendelés kifizetésére!
    Ezen idő elteltével a megrendelés automatikusan törlődik.
  • Fizethetem a megrendelésemet szállításkor?
  • Biztos! Ez egy gyakori kérdés az üzletünkben történő fizetésekkel kapcsolatban.
    Itt megtalálja a szállítási költséget és a szállítási módokat: Szállítási költség itt.
  • Rossz méretet rendeltem! Mit tehetek most?
  • Ha hibát követett el a méretben - a lehető leghamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon.
    Ne feledje, hogy az e-maileket a legrégebbi levelek olvasják, és eltarthat egy ideig, mire egy alkalmazott megtalálja az Ön kérését.
    Ez idő alatt túl késő lehet a megrendelés bármilyen módosítása.
  • Miért tartják függőben a megrendelésemet, és még nem kaptam információt?
  • Számos oka van annak, hogy egy megrendelést felfüggesztettek. Az első például a helyes adatok hiánya a sorrendben.
    Lehet, hogy hibát követett el a címében, helytelen irányítószámban vagy telefonszámban.
    A második leggyakoribb ok az, hogy megrendeléséből hiányzik egy termék. Ne idegeskedj, ez néha előfordul.
    Az Ügyfélszolgálati Iroda kezdete: 8-16. Valószínűleg munkaidő után kaptak információt a szabálytalanságokról.
    Adjon egy percet, munkatársaink minden bizonnyal felveszik Önnel a kapcsolatot a megrendeléssel kapcsolatos információkkal.
  • Mennyi időm van a szerződéstől való elálláshoz?
  • A lábbeli nem felelt meg az elvárásainak? Üzletünkben 365 nap áll rendelkezésére a visszatérésre!
    Ne feledje, hogy a visszatérítés bejelentését követően 14 nap áll rendelkezésére a termék visszajuttatására.
  • A csomagban nem kaptam semmiféle elállást a szerződéstől. Hol találom?
  • Az elállási űrlapot itt találja: Visszavonás a szerződésből / csere.
    Ha nem rendelkezik nyomtatóval - írja át kézzel, de mindenképpen írja alá a megfelelő helyen.
  • Ki viseli a visszaszállítás költségeit?
  • Az előírásainknak megfelelően a visszaszállítás költségeit az ügyfél viseli. 
  • Mikor számíthatok visszafizetésre a visszaküldött termékekért?
  • Legkésőbb 14 napon belül attól a naptól számítva, amikor az Ügyfél kijelentette, hogy élni fog a szerződés elállásának jogával.
    A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg meg nem kapjuk az árut, vagy amíg vissza nem küldjük az igazolást a visszaküldésről*.
    *amelyik előbb bekövetkezik.
This page uses cookie files to provide its services in accordance to Cookies Usage Policy. You can determine conditions of storing or access to cookie files in your web browser.
Close
pixel