Gyakran feltett kérdések (FAQ)
- Hol ellenőrizhetem, hogy elérhető-e az általam választott termék?
- A kiválasztott termék elérhető méretei közvetlenül a képek alatt jelennek meg.
Ha a kiválasztott méretű mező be van húzva, az azt jelenti, hogy nem érhető el. - Hogyan ellenőrizhetem, hogy a választott méretem továbbra is elérhető-e?
- Tetszik egy termék, de már nem érhető el a választott méretben?
Semmi sem veszett el. Mindig naprakész lehetsz.
Csak annyit kell tennie, hogy rákattint egy nem elérhető méretre, és a következő információk jelennek meg: Értesítse a termék elérhetőségéről - kattintson,
válassza ki a méretet, és írja be az e-mail címét. Kész! - Szeretném megnézni a termékeket vásárlás előtt - nem?
- A Royalfashion.hu egy online női cipőbolt, csak postai úton árusítunk.
Emiatt vásárlás előtt a termékek megtekintése nem lehetséges.
Azonban mi ügyelünk a vásárlás biztonságosságára és kényelmességére, ezért 365 napot biztosítunk Önnek a termék visszatérítésére.
Rendeltem - mikor számíthatok a szállításra?- Üzletünkben a megrendelés teljesítési ideje 2 munkanap! Ezt követően a megrendelés átkerül a kiválasztott futárcéghez.
A Lengyel Köztársaság területén a kézbesítés ideje 1-4 munkanap,
a külföldi csomagok kézbesítésének ideje legfeljebb 5 munkanap. - Mennyi idő alatt kell kifizetnem a megrendelésemet?
- Legfeljebb 7 naptári nap áll rendelkezésére a megrendelés kifizetésére!
Ezen idő elteltével a megrendelés automatikusan törlődik. - Fizethetem a megrendelésemet szállításkor?
- Biztos! Ez egy gyakori kérdés az üzletünkben történő fizetésekkel kapcsolatban.
Itt megtalálja a szállítási költséget és a szállítási módokat: Szállítási költség itt. - Rossz méretet rendeltem! Mit tehetek most?
- Ha hibát követett el a méretben - a lehető leghamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon.
Ne feledje, hogy az e-maileket a legrégebbi levelek olvasják, és eltarthat egy ideig, mire egy alkalmazott megtalálja az Ön kérését.
Ez idő alatt túl késő lehet a megrendelés bármilyen módosítása. - Miért tartják függőben a megrendelésemet, és még nem kaptam információt?
- Számos oka van annak, hogy egy megrendelést felfüggesztettek. Az első például a helyes adatok hiánya a sorrendben.
Lehet, hogy hibát követett el a címében, helytelen irányítószámban vagy telefonszámban.
A második leggyakoribb ok az, hogy megrendeléséből hiányzik egy termék. Ne idegeskedj, ez néha előfordul.
Az Ügyfélszolgálati Iroda kezdete: 8-16. Valószínűleg munkaidő után kaptak információt a szabálytalanságokról.
Adjon egy percet, munkatársaink minden bizonnyal felveszik Önnel a kapcsolatot a megrendeléssel kapcsolatos információkkal. - Mennyi időm van a szerződéstől való elálláshoz?
- A lábbeli nem felelt meg az elvárásainak? Üzletünkben 365 nap áll rendelkezésére a visszatérésre!
Ne feledje, hogy a visszatérítés bejelentését követően 14 nap áll rendelkezésére a termék visszajuttatására. - A csomagban nem kaptam semmiféle elállást a szerződéstől. Hol találom?
- Az elállási űrlapot itt találja: Visszavonás a szerződésből / csere.
Ha nem rendelkezik nyomtatóval - írja át kézzel, de mindenképpen írja alá a megfelelő helyen. - Ki viseli a visszaszállítás költségeit?
- Az előírásainknak megfelelően a visszaszállítás költségeit az ügyfél viseli.
- Mikor számíthatok visszafizetésre a visszaküldött termékekért?
- Legkésőbb 14 napon belül attól a naptól számítva, amikor az Ügyfél kijelentette, hogy élni fog a szerződés elállásának jogával.
A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg meg nem kapjuk az árut, vagy amíg vissza nem küldjük az igazolást a visszaküldésről*.
*amelyik előbb bekövetkezik.