Dodaj produkty, które lubisz i chcesz kupić później.

Gyakran feltett kérdések (FAQ)

  • Hol ellenőrizhetem, hogy elérhető-e az általam választott termék?
  • A kiválasztott termék elérhető méretei közvetlenül a képek alatt jelennek meg.
    Ha a kiválasztott méretű mező be van húzva, az azt jelenti, hogy nem érhető el.
  • Hogyan ellenőrizhetem, hogy a választott méretem továbbra is elérhető-e?
  • Tetszik egy termék, de már nem érhető el a választott méretben?
    Semmi sem veszett el. Mindig naprakész lehetsz.
    Csak annyit kell tennie, hogy rákattint egy nem elérhető méretre, és a következő információk jelennek meg: Értesítse a termék elérhetőségéről - kattintson,
    válassza ki a méretet, és írja be az e-mail címét. Kész!
  • Szeretném megnézni a termékeket vásárlás előtt - nem?
  • A Royalfashion.hu egy online női cipőbolt, csak postai úton árusítunk.
    Emiatt vásárlás előtt a termékek megtekintése nem lehetséges.
    Azonban mi ügyelünk a vásárlás biztonságosságára és kényelmességére, ezért 365 napot biztosítunk Önnek a termék visszatérítésére.

  • Rendeltem - mikor számíthatok a szállításra?
  • Üzletünkben a megrendelés teljesítési ideje 2 munkanap! Ezt követően a megrendelés átkerül a kiválasztott futárcéghez.
    A Lengyel Köztársaság területén a kézbesítés ideje 1-4 munkanap,
    a külföldi csomagok kézbesítésének ideje legfeljebb 5 munkanap.
  • Mennyi idő alatt kell kifizetnem a megrendelésemet?
  • Legfeljebb 7 naptári nap áll rendelkezésére a megrendelés kifizetésére!
    Ezen idő elteltével a megrendelés automatikusan törlődik.
  • Fizethetem a megrendelésemet szállításkor?
  • Biztos! Ez egy gyakori kérdés az üzletünkben történő fizetésekkel kapcsolatban.
    Itt megtalálja a szállítási költséget és a szállítási módokat: Szállítási költség itt.
  • Rossz méretet rendeltem! Mit tehetek most?
  • Ha hibát követett el a méretben - a lehető leghamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon.
    Ne feledje, hogy az e-maileket a legrégebbi levelek olvasják, és eltarthat egy ideig, mire egy alkalmazott megtalálja az Ön kérését.
    Ez idő alatt túl késő lehet a megrendelés bármilyen módosítása.
  • Miért tartják függőben a megrendelésemet, és még nem kaptam információt?
  • Számos oka van annak, hogy egy megrendelést felfüggesztettek. Az első például a helyes adatok hiánya a sorrendben.
    Lehet, hogy hibát követett el a címében, helytelen irányítószámban vagy telefonszámban.
    A második leggyakoribb ok az, hogy megrendeléséből hiányzik egy termék. Ne idegeskedj, ez néha előfordul.
    Az Ügyfélszolgálati Iroda kezdete: 8-16. Valószínűleg munkaidő után kaptak információt a szabálytalanságokról.
    Adjon egy percet, munkatársaink minden bizonnyal felveszik Önnel a kapcsolatot a megrendeléssel kapcsolatos információkkal.
  • Mennyi időm van a szerződéstől való elálláshoz?
  • A lábbeli nem felelt meg az elvárásainak? Üzletünkben 365 nap áll rendelkezésére a visszatérésre!
    Ne feledje, hogy a visszatérítés bejelentését követően 14 nap áll rendelkezésére a termék visszajuttatására.
  • A csomagban nem kaptam semmiféle elállást a szerződéstől. Hol találom?
  • Az elállási űrlapot itt találja: Visszavonás a szerződésből / csere.
    Ha nem rendelkezik nyomtatóval - írja át kézzel, de mindenképpen írja alá a megfelelő helyen.
  • Ki viseli a visszaszállítás költségeit?
  • Az előírásainknak megfelelően a visszaszállítás költségeit az ügyfél viseli. 
  • Mikor számíthatok visszafizetésre a visszaküldött termékekért?
  • Legkésőbb 14 napon belül attól a naptól számítva, amikor az Ügyfél kijelentette, hogy élni fog a szerződés elállásának jogával.
    A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg meg nem kapjuk az árut, vagy amíg vissza nem küldjük az igazolást a visszaküldésről*.
    *amelyik előbb bekövetkezik.
pixel