Dodaj produkty, które lubisz i chcesz kupić później.

Előírások

I. Fogalommeghatározások
A szabályzatban használt kifejezések a következőket jelentik:
1. Vásárló - az a természetes személy, jogi személy vagy szervezeti egység, amely nem jogi személy, és amelynek egyedi rendelkezései jogképességet biztosítanak, és amely megrendelést ad az Áruházban;
2. Fogyasztó - a művészetnek megfelelően. A Polgári Törvénykönyv 22. cikkének [1] bekezdése olyan természetes személyt jelent, aki vállalkozóval jogi ügyletet folytat, amely nem kapcsolódik közvetlenül az üzleti vagy szakmai tevékenységéhez..
3. Polgári törvénykönyv - az április 23-i törvény 1964 év. (Journal of Laws 16. tétel. 93. módosításokkal);
4. Szabályzat - ez a szabályzat meghatározza az általános értékesítési feltételeket és az elektronikus szolgáltatások részeként történő nyújtásának szabályait royalfashion.pl;
5. Online áruház (áruház) – weboldal elérhető www.royalfashion.pl, amelyen keresztül az Ügyfél különösen megrendeléseket adhat le;
6. Áruk - az online áruházban bemutatott termékek;
7. Adásvételi szerződés - az áruk adásvételére vonatkozó szerződés a Polgári Törvénykönyv értelmében, kötött a royalfashion.pl és a kliens között, az üzlet weblapjának felhasználásával kötött;
8. Fogyasztói jogokról szóló törvény - a fogyasztók jogairól szóló, 2014. május 30-i törvény (Journal of Laws 2014. évi tétel 827);
9. Törvény az elektronikus szolgáltatások nyújtásáról - 2002. július 18-i törvény az elektronikus szolgáltatások nyújtásáról (Folyóirat A 144. számú törvények, tétel 1204 módosításokkal);
10. Megrendelés - Az ügyfél akaratnyilatkozata, amely közvetlenül az adásvételi szerződés megkötésére irányul, meghatározva különösen az áruk típusát és mennyiségét.


II. Általános rendelkezések
1. Jelen szabályzat meghatározza a (z) címen elérhető online áruház használatának szabályait www.royalfashion.pl.
2. Ez a szabályzat a cikkben említett szabályozás. Az elektronikus szolgáltatások nyújtásáról szóló törvény 8. -a.

3. Online bolt royalfashion.pl, alatt működik cím www.royalfashion.pl, által működtetett Royal Fashion Vipol Company korlátozott felelősséggel, Aleje Jerozolimskie 214, 02-486 Warszawa.
Nyilvántartásba vették a központi nyilvántartással és az üzleti információkkal (CEIDG), amelyet a gazdaságért felelős miniszter vezetett: REGON: 368499313, szám alatt bejegyezték a Varsói Kerületi Bíróság Varsói Kerületi Bíróság által vezetett vállalkozók nyilvántartásába, az Országos Bírósági Nyilvántartás XII. Gazdasági Osztálya alá. 0000700112.
NIP: 5223103395.

 

4.Ezek a rendeletek különösen meghatározzák:
- a fióknak az online áruház részeként történő regisztrációjára és használatára vonatkozó szabályok;
- a megrendelések elektronikus úton történő benyújtásának feltételei az online áruház részeként;
- az Online áruház részeként nyújtott szolgáltatások igénybevételével történő értékesítési megállapodások megkötésének szabályai.


5. Az online áruház használata akkor lehetséges, ha az ügyfél által használt informatikai rendszer megfelel az alábbi minimális műszaki követelményeknek: asztali vagy hordozható számítógép, okostelefon vagy táblagép, internet-hozzáférés szükséges.


6. Az online áruház használatához az ügyfélnek hozzáférést kell szereznie egy internet-hozzáféréssel rendelkező számítógéphez vagy végberendezéshez.


7. Az alkalmazandó törvényekkel összhangban a royalfashion.pl fenntartja a jogot, hogy az Online áruházon keresztül 18 év alatti személyekre korlátozza a szolgáltatások nyújtását.

Ebben az esetben a potenciális ügyfeleket értesítik a fentiekről.


8. Az ügyfelek bármikor elérhetik ezeket a szabályzatokat a www.royalfashion.pl weboldal főoldalán található linken keresztül, és letölthetik, valamint kinyomtathatják.

 


III. Az online áruház használatának szabályai

1. Az online áruház részeként történő regisztráció nem kötelező. Az Ügyfél az Üzletben történő regisztráció nélkül adhat le megrendelést, miután elolvasta és elfogadta a jelen Szabályzatot.
A regisztráció az Áruház egyik weboldalán elérhető regisztrációs űrlap kitöltésével és elfogadásával történik.
A regisztráció feltétele a Szabályzat tartalmának elfogadása és a kötelezően megjelölt személyes adatok megadása.
A Royalfashion.pl megfoszthatja az Ügyfelet az online áruház használatának jogától, és azonnali hatállyal korlátozhatja hozzáférését az Online áruház erőforrásainak egy részéhez vagy összeséhez, abban az esetben, ha az Ügyfél megsérti a Szabályzatokat, és különösen akkor, ha az Ügyfél:
- az online áruházban történő regisztráció során hamis, pontatlan vagy elavult adatokat szolgáltatott, félrevezetve vagy sértve harmadik felek jogait,
- az online áruházon keresztül megsértette harmadik felek személyes jogait,
különösen az online áruház más vásárlóinak személyes árui,
- más viselkedéseket követ el, amelyeket a royalfashion.pl következetlennek fog ismerni
az alkalmazandó törvényekkel vagy az Internet használatának általános szabályaival vagy a royalfashion.pl jó hírnevének károsításával.
Az a személy, akitől megfosztották az online áruház használatának jogát, előzetes hozzájárulás nélkül nem regisztrálhat újra royalfashion.pl.
2. Az üzenetek és adatok továbbításának biztonsága érdekében a biztosítottakkal kapcsolatban
a szolgáltatásokkal rendelkező Weboldal részeként az Internetes áruház technikai és szervezési intézkedéseket tesz a nyújtott szolgáltatások biztonságát fenyegető veszély mértékének megfelelően, különös tekintettel az illetéktelen személyek által az interneten küldött személyes adatok megszerzésének és módosításának megakadályozására.
3. Az ügyfél köteles különösen:
- használja az Internetes áruházat a Lengyel Köztársaság területén hatályos törvény rendelkezéseinek, a Szabályzat rendelkezéseinek megfelelően, valamint az internet használatának általános szabályait.
- a törvény által tiltott tartalom, például erőszakot népszerűsítő, rágalmazó vagy személyi és harmadik felek egyéb jogainak megsértése,
- használja az Internetes áruházat oly módon, hogy ne zavarja annak működését, különösen meghatározott szoftverek vagy eszközök használatával,
- tartózkodjon az olyan cselekvéstől, mint: kéretlen kereskedelmi információk (spam) küldése vagy közzététele az Online áruházban,
- használja az Internetes áruházat olyan módon, amely nem kényelmetlen más vásárlók és a royalfashion.pl számára,
- az online áruház bármely tartalmának használata kizárólag személyes használatra.


IV. Eladás az adásvételi szerződés megkötésére

1. Az adásvételi szerződés megkötéséhez az online áruházon keresztül keresse fel a www.royalfashion.pl weboldalt, és az Ügyfél számára megjelenített üzenetek és a weboldalon elérhető információk alapján további technikai lépéseket tegyen az áruk kiválasztásával.
2. A megrendelt árut az ügyfél a kosárba helyezve választja ki.
3. A Megrendelés leadásakor - a Megrendelés leadását megerősítő gomb megnyomásáig - az Ügyfélnek lehetősége van a bevitt adatok és a kiválasztott Áruk módosítására. Ehhez kövesse az Ügyfél számára megjelenített üzeneteket és a weboldalon elérhető információkat.
4. Miután az Online áruházat használó Ügyfél megadta az összes szükséges adatot, megjelenik a leadott Megrendelés összefoglalója. A leadott megrendelés összefoglalója többek között tartalmazni fogja a kiválasztott áruk vagy szolgáltatások leírása, a teljes ár és az összes többi költség.
5. A Megrendelés elküldéséhez el kell fogadni a Szabályzat tartalmát, megadni a kötelezően megjelölt személyes adatokat és megnyomni a Megrendelés benyújtását megerősítő gombot.
6. Az Áruház weboldalain található információk a művészet értelmében ajánlatnak minősülnek. 66. -a. A Megrendelés elküldése az Ügyfél részéről akaratnyilatkozat az adásvételi szerződés megkötésére a royalfashion.pl webhelyen, a Szabályzatnak megfelelően.
A szerződés akkor tekintendő megkötöttnek, amikor az Ügyfél Megrendelése belép az Internetes áruház informatikai rendszerébe, feltéve, hogy a Megrendelés megfelel a Szabályzatnak.
A szerződés megkötése után az Ügyfél e-mailt kap, amelyben megerősíti a Megrendelés minden lényeges elemét.
7. Az adásvételi szerződést lengyel nyelven kötik meg, tartalmával összhangban az előírásokkal.

8. Az ügyfelek bármikor elérhetik ezeket a szabályzatokat a weboldal kezdőlapján található linken keresztül www.royalfashion.pl  és töltse le és nyomtassa ki.
A rendelési adatok és az Általános Szerződési Feltételek (értékesítési előírások) konszolidálása, védelme és megosztása e-mailben történik. A korábbi megrendeléseket a fiókja alatt, bejelentkezés után tekintheti meg.

9. Az áruház fenntartja a jogot, hogy az Ügyféllel való kapcsolatfelvételtől számított három nap elteltével törölje a teljes Megrendelést vagy annak egy részét. Az előleg formájában kifizetett megrendelések esetén a megrendelés nem realizált részének költségei visszatérülnek arra a számlára, amelyről kifizették. A kiválasztott fizetési módú megrendelések esetén a kézbesítéskor a Megrendelés költségét annak nem realizált része csökkenti.

 

V. Kínálat

1. A megrendelt áruk kiszállítását futárcégek végzik

Az üzlet nem rendelkezik a megvásárolt áruk önálló gyűjtésének lehetőségéről.

A "nap" kifejezés munkanapot jelent, a szombat és vasárnap kivételével.
A kézbesítés időpontját a csomagnak az Áruház általi elküldésétől számoljuk.
A boltban a megrendelés feldolgozási ideje 5-7 munkanap. Után tett megrendelések teljesítése 16 óra másnapra költözik. 

A megrendelt árukat személyesen átvenni üzletünkben nem lehet.
A szállítási költségek a fülön találhatók: Szállítási költségek.
Ezenkívül a szállítási költségeket a megrendelés folyamatában feltüntetik.

 

2. A kézbesítés időpontját a csomagnak az Áruház általi elküldésétől számoljuk.

 A boltban a megrendelés feldolgozási ideje 5-7 munkanap.
Után tett megrendelések teljesítése 16 óra másnapra költözik.

 

3. Az áruk sérülése a szállítás során

Távoli fogyasztói vásárlás esetén Áruházunk mindig viseli az áruk véletlenszerű megrongálódásának vagy elvesztésének kockázatát. Ha az árut a szállítás során okozott nyilvánvaló sérüléssel szállítják, kérjük, hogy az ilyen hibát a lehető leghamarabb jelentse a szállítónak, és vegye fel velünk a kapcsolatot. Az ilyen panasz benyújtásának vagy a kapcsolattartás késedelmének nincsenek következményei a törvényes követeléseire és azok kielégítésére, különös tekintettel a törvényi garancia alapján a hibákra vonatkozó jogaira. (pkt. VIII A szabályzat közül).
A szállítás közben okozott észlelt károk gyorsabb bejelentése segít a fuvarozóval vagy a szállítási biztosítóval szembeni saját követeléseink érvényesítésében.
Olyan Ügyfél esetében, aki nem egyben Fogyasztó: az Áruk véletlenszerű megrongálódásának vagy elvesztésének kockázata áthárul az Internetes áruházról a vevőre, amikor az árut az adott típusú áruk szállítását végző fuvarozóra, vagy a vevő által kijelölt személyre vagy futárra bízza.
*több mint 7 páros rendelés esetén a megrendelést kartondobozba csomagolják a termékek jobb védelme érdekében. A kartondoboz szokásos mérete 60x60x30, de megpróbáljuk a megrendelés tartalmához igazítani.

4. A szállítási költség a futárcég választásától függ.
A futárszállítmányok árlistája a következő címen érhető el: https://royalfashion.pl/Koszty-wysylki-cterms-pol-56.html.

 

5. Az áruház tájékoztatja, hogy nincs hatása a szállítási időre és a futárcégek munkájára, amelyekre hivatkozik pkt.2.
    A csomag kézbesítésével kapcsolatos problémák esetén az Áruház kéri, hogy vegye fel a kapcsolatot a forródróttal.

 

VI. Árak és fizetési módok

1. Az áruk árai tartalmazzák az összes alkatrészt, beleértve az áfát, a vámokat és az összes többi alkatrészt.


2. Szállítás megrendelésekor a Lengyel Köztársaság területén kiválaszthatja a fizetési módokat:


- hagyományos transzfer:

Royal Fashion Vipol Sp.z.o.o.
Aleje Jerozolimskie 214
02-486 Warszawa
PL 16 1050 1025 1000 0090 3258 7421
ING Bank Śląski


- fizetés a rendszerben PayU

- készpénzfizetés kézbesítéskor.

 

3. Az üzlet fenntartja a jogot, hogy a ki nem fizetett megrendeléseket a megrendelés leadásától számított 7 naptári napon belül automatikusan törölje.

 

VII. Törvényes elállási jog

1.14 napos elállási időszakra csak az az Ügyfél jogosult, aki egyben Fogyasztó is. A fogyasztónak jogában áll 14 órán belül indok nélkül elállni a szerződéstől.

A szerződéstől való elállás joga a megrendelés leadásától számított 14 nap elteltével lejár.

A szerződéstől való elállás határidejének megtartásához elegendő, ha a szerződésből való elállás határideje előtt, azaz a megrendelés leadásától számított 14 napon belül információt küld a szerződés elállási jogának gyakorlásáról.
A fogyasztó köteles a visszaküldött árut fizikai és jogi hibák nélkül kiszállítani. 

2.A szerződéstől való elállás jogának gyakorlásához kérjük, egyértelmű nyilatkozattal (pl. Postai úton vagy e-mailben) tájékoztasson minket a szerződés elállásáról szóló döntéséről..

Használhatja a mellékelt visszavonási űrlapot, de ez nem kötelező.

Cím és elérhetőség:
Sklep Royalfashion.pl
Aleja Krakowska 163 Hala 1
05-552 Łazy, Mazowieckie
Telefonszám.: +48 22 247 21 97
Email cím: kontakt@royalfashion.pl

Elektronikus úton kitöltheti és elküldheti az elállási űrlapot vagy bármilyen más egyértelmű nyilatkozatot a royalfashion.pl weboldalunkon. Ha él ezzel az opcióval, azonnal visszaigazolást küldünk Önnek a szerződésről való elállásról szóló információk kézhezvételéről tartós adathordozón (például e-mailben).

3. A szerződéstől való elálláshoz kérjük töltse ki az elállási űrlapot. Kérjük, töltse ki az összes mezőt.

4. A szerződés elállási határidejének betartása érdekében elegendő, ha információkat küld a szerződés elállási jogának gyakorlásáról a szerződés elállásának határideje előtt / az áruk visszaküldési jogának gyakorlására a royalfashion.pl áruházban.

5. Azok a személyek, akik üzleti tevékenységük kapcsán vásárolják meg az árut, és további áfás számlát kérnek, nem élhetnek a fent említett joggal.

6. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg meg nem kapjuk a terméket, vagy amíg vissza nem igazoljuk a visszatérését, attól függően, hogy melyik esemény következik be először.


7. A fogyasztó köteles a visszaküldött árut fizikai és jogi hibák nélkül kiszállítani. 


8. A visszaküldött tételt tartalmazó doboznak tartalmaznia kell egy kitöltött elállási űrlapot.
Javasoljuk továbbá, hogy az áru értékesítésekor adja meg a kibocsátott pénzügyi nyugtát
- egyúttal tájékoztatjuk, hogy a nyugta csatolása nem kötelező.

 

9. Az üzletben lévő készpénz nélküli forgalom kapcsán royalfashion.pl - az áruház fenntartja a jogot, hogy szállításkor ne gyűjtsön csomagokat.

 

A szerződéstől való elállás következményei
A szerződéstől való elállás esetén visszatérítjük az Öntől kapott összes kifizetést, beleértve a szállítási költségeket is (kivéve a választott szállítási módból eredő többletköltségeket, amelyek nem az általunk kínált legolcsóbb szokásos kézbesítési módok), haladéktalanul, de legkésőbb attól a naptól számított 14 napon belül, amikor az Ügyfél bejelentette, hogy él a szerződés elállási jogával.

A visszaküldött termékek költségei visszatérülnek arra a számlára, amelyről a megrendelést kifizették, vagy a royalfashion.pl áruházban az elállási űrlapon megadott bankszámlaszámra / ügyfélegyenlegre.
A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg meg nem kapjuk a terméket, vagy amíg vissza nem igazoljuk a visszatérését, attól függően, hogy melyik esemény következik be először.

A visszaküldött áruk (a szerződéstől való elállás jogán alapuló) áruházba történő szállításának költségeit az Ügyfél viseli.
Az üzlet fenntartja a jogot, hogy ne gyűjtsön gyűjtőhelyekre küldött csomagokat.

 

Kedves vásárlónk, az üzlet csomagjainak használatakor (az opció csak az üzletben regisztrált vásárlók számára áll rendelkezésre, akik bejelentkezett vásárlóként vásároltak) a generált bevallás utolsó oldalán talál egy címkét, amelyet fel kell tenni a csomagra, majd el kell küldeni az InPost csomagmegőrzőbe.
Visszaszállításra nem küldjük a futárt.

JOG A SZERZŐDÉS ELLENŐRZÉSÉHEZ (VISSZATÉRÉS JOGA) A ROYALFASHION.PL STORE

A távollevők közötti szerződésekre vonatkozó törvény értelmében a fogyasztónak 14 nap áll rendelkezésére, hogy visszatérjen a szerződéstől való elállási jog alapján.
Ugyanakkor az üzlet önként meghosszabbítja ezt az időt 365 napra, a törvényes 14 napos távollevői szerződéstől való elállás jogának korlátozása nélkül.

Az áruházba történő visszatérés joga a megrendelés leadásától számított 365 nap elteltével lejár.

A szerződéstől való elállás határidejének betartása érdekében elegendő, ha információt küld a szerződés elállási jogának gyakorlásáról a szerződésből való lemondás határideje előtt, azaz a megrendelés leadásától számított 365 napon belül..
A fogyasztó köteles a visszaküldött árut fizikai és jogi hibák nélkül kiszállítani.

Ahhoz, hogy éljen a szerződés elállásának 365 napos jogával, kérjük, egyértelmű nyilatkozattal tájékoztasson bennünket a jelen szerződés alóli elhatározásáról (pl. levélben vagy e-mailben küldött levél).

Használhatja a mellékelt visszavonási űrlapot, de ez nem kötelező.

Cím és elérhetőség:
Sklep Royalfashion.pl
Aleja Krakowska 163 Hala 1
05-552 Łazy, Mazowieckie
Telefonszám: +48 22 247 21 97
Email cím: kontakt@royalfashion.pl

Az elállási űrlapot vagy bármely más egyértelmű nyilatkozatot elektronikus úton is kitöltheti és benyújthatja a royalfashion.pl weboldalunkon. Ha él ezzel az opcióval, akkor egy tartós adathordozón haladéktalanul visszaigazolást küldünk Önnek a szerződés felmondásáról szóló információk kézhezvételéről (például e-mailben).
A szerződés elállási határidejének betartása érdekében elegendő, ha információkat küld a szerződés elállási jogának gyakorlásáról a szerződés elállásának határideje előtt / az áruk visszaküldési jogának gyakorlására a royalfashion.pl áruházban..

Azok a személyek, akik üzleti tevékenységük kapcsán vásárolják meg az árut, és további áfás számlát kérnek, nem élhetnek a fent említett joggal..

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg meg nem kapjuk az elemet, vagy amíg vissza nem igazoljuk a visszatérését, attól függően, hogy melyik esemény következik be először.

A fogyasztó köteles a visszaküldött árut fizikai és jogi hibák nélkül kiszállítani. 

A royalfashion.pl Store nem készpénzforgalma miatt - az áruház fenntartja a jogot, hogy utánvéttel ne gyűjtsön készpénzt.

 

A szerződéstől való elállás következményei
A szerződéstől való elállás esetén visszatérítjük az Öntől kapott összes kifizetést, beleértve a szállítási költségeket is (kivéve a választott szállítási módból eredő többletköltségeket, amelyek nem az általunk kínált legolcsóbb szokásos kézbesítési módok), haladéktalanul, de legkésőbb attól a naptól számított 14 napon belül, amikor az Ügyfél bejelentette, hogy él a szerződés elállási jogával.

A visszaküldött termékek költségei visszatérülnek arra a számlára, amelyről a megrendelést kifizették, vagy az elállási űrlapon megadott bankszámlaszámra / vásárlói egyenlegre a boltban  royalfashion.pl.
A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg meg nem kapjuk az elemet, vagy amíg vissza nem igazoljuk a visszatérését, attól függően, hogy melyik esemény következik be először.

A visszaküldött áruk (a szerződéstől való elállás jogán alapuló) áruházba történő szállításának költségeit az Ügyfél viseli.
Az üzlet fenntartja a jogot, hogy ne gyűjtsön gyűjtőhelyekre küldött csomagokat.

Kedves vásárló! Az üzlet csomagjainak használatakor az utolsó oldalon talál egy címkét, amelyet fel kell tenni a csomagra, és el kell juttatni a legközelebbi lengyel postai ponthoz. Visszaszállításra nem küldjük a futárt.

 

A royalfashion.pl Store nem készpénzforgalma miatt - az áruház fenntartja a jogot, hogy utánvéttel ne gyűjtsön készpénzt.


VIII. Panaszok az Árukkal kapcsolatban

Olyan Ügyfélre vonatkozik, aki Fogyasztó:
Kötelesek vagyunk hibátlan árukat szállítani. Az eladott áruk hibáira vonatkozó törvényi felelősségi törvény alkalmazandó (garancia a hibákra) cikkében meghatározott mértékben. 556 és művészet. 556 [1] -556 [3] és az azt követő Polgári Törvénykönyv.

Panaszt lehet benyújtani:
- írásban a címre: Royal Fashion Vipol Sp. Z o.o. CENTRUM LOGISTYCZNE, Aleja Krakowska 163 H-1/P-1, 05-552, Łazy.
- e-mailben a címre: reklamacje@royalfashion.pl.
a panasz űrlapon keresztül, amely az Ügyfél bolti fiókjába való bejelentkezés után érhető el

A jótállás alapján fennálló jogok gyakorlása esetén - ha szükségesnek tartjuk a panasz elbírálását, köteles a hibás árut a fent említett postacímre eljuttatni. Ha az áruk fajtája vagy telepítésük módja miatt az áruk leszállítása rendkívül nehézkes lenne, akkor köteles rendelkezésre bocsátani számunkra azon a helyen, ahol található. Vállaljuk, hogy a panaszra haladéktalanul, legkésőbb a benyújtásának napjától számított 14 napon belül válaszolunk. Felelősséggel tartozunk a jótállás alapján, ha fizikai hibát találunk az áru Önnek történő kézbesítésétől számított két éven belül. Esetében, ha az értékesítés tárgya használt ingóság, a jótállás szerinti felelősség a kiadás napjától számított egy év.

A hibás áruk előbb javíthatók vagy kicserélhetők, de ha az Áruház teljesítéséhez egyik lehetőség sem lehetséges, a Fogyasztó kisebb hibák esetén kérheti a hibás áruk árának csökkentését, vagy az áruk lényeges hibái esetén elállhat az adásvételi szerződéstől..
A lényegesség jellegét a megállapított tényektől függően vizsgáljuk.

A benyújtott panaszban ajánlott (1) tájékoztatást adni a panasz tárgyáról, különös tekintettel a hiba típusára és időpontjára; és (2) a panaszos elérhetőségének megadása - ez megkönnyíti és felgyorsítja a panasz Store-ban történő elbírálását.

Az előző mondatban szereplő ajánlások csak nem kötelező erejű iránymutatások, és semmilyen módon nem befolyásolják a panaszok hatékonyságát
az ajánlott információk megadása nélkül.

A tranzakciós költségeket banki átutalással térítik meg. Más fizetési rendszerrel - például PayU / Tpay vagy PayPal - teljesített fizetések esetén a tranzakciók arra a számlaszámra kerülnek végrehajtásra, ahonnan a fizetést kapták.
Más esetekben az űrlapon és a kifizetési jegyzőkönyvben megadott számlaszámra.

 

A PANASZOKAT MINDEN RENDELÉSÉRŐL EGYEDÜL KEZELIK.

Miatt lehet elutasítani a panaszokat:

- A megrendelt és fogadott áruk megjelenésének különbsége, amely az Ügyfél monitorának paramétereinek beállításában mutatkozó különbségből adódik,
különösen a szín és az árnyalat különbsége
- ragasztónyomok
- a cipők természetes viselete (például talp, sarok, bélés)
- mechanikai károsodás (zúzódások, horzsolások)
- a lábbeli rossz illeszkedése a lábhoz
- helytelen használatból és karbantartásból eredő károk.

Az áruház azonban arról tájékoztat, hogy az összes panaszértesítést egyedileg ellenőrzik, és a panasz elutasításának fenti okai csak példák.

 

Az OUTLET az üzletben kategóriájú termékek esetében a Vevő nem jogosult garanciális igényekre azon áruk hibáival kapcsolatban, amelyekről a Vevőt a vásárlás előtt értesítették. – art. 557 §1 a Ptk.

Olyan Ügyfélre vonatkozik, aki nem is Fogyasztó:
Cikk szerinti vásárlóval kötött adásvételi szerződés esetén. A Polgári Törvénykönyv 558. cikkének (1) bekezdése szerint az Internetes áruház felelőssége az Áruk hibáinak szavatossága miatt kizárt. Ez a kizárás hatástalan az áruk hibájának csalárd elrejtése esetén.

 

IX. További garanciák az Áruk áruházban történő eladásakor
Royalfashion.pl nem az Áru gyártója, és nem ad további garanciát az eladott termékekre. A gyártó a garanciális felelősséggel tartozik az eladott Árukért a jótállási jegyben meghatározott feltételekkel és időtartamig. Ha a jótállási dokumentum ilyen lehetőséget biztosít, akkor az Ügyfél a jótállással kapcsolatos igényeit közvetlenül egy olyan hivatalos szervizben is benyújthatja, amelynek címét a jótállási jegy tartalmazza. A garancia nem zárja ki, nem korlátozza és nem függeszti fel az Ügyfélnek az eladott tétel hibáira vonatkozó jótállásra vonatkozó rendelkezései szerinti jogait.


X. Elektronikus szolgáltatások nyújtásával kapcsolatos panaszok
1. Royalfashion.pl lépéseket tesz annak érdekében, hogy az Online áruház megfelelően működjön, olyan mértékben, amely a jelenlegi műszaki ismeretekből fakad, és vállalja az eltávolítást
az ügyfelek által ésszerű időn belül bejelentett szabálytalanságok.
2. Az Ügyfél értesíthet minket az Online áruház honlapjának működésében fellépő szabálytalanságokról vagy megszakításokról. Kérjük, hogy az áruház működésével kapcsolatos esetleges szabálytalanságokat e-mailben jelentsék az alábbi címre: kontakt@royalfashion.pl
3. Az Internetes áruház weblapjának működésével kapcsolatos szabálytalanságokkal kapcsolatos panaszban kérjük feltüntetni a szabálytalanság típusát és időpontját.
4. Vállaljuk, hogy a panaszra haladéktalanul, legkésőbb a benyújtásának napjától számított 14 napon belül válaszolunk.

 

XI. A panaszok és a jogorvoslat peren kívüli kezelési módjai

1. Felhívjuk figyelmét, hogy lehetőség van bíróságon kívüli panaszkezelési módszerek alkalmazására
és követelések követése. Használatuk önkéntes, és csak akkor valósulhat meg, ha a vitában mindkét fél beleegyezik.
- A fogyasztó a megkötött adásvételi megállapodással kapcsolatos fogyasztói jogviták peren kívüli rendezése iránti kérelmet nyújthat be a Kereskedelmi Felügyeletnek, az Art. A kereskedelem ellenőrzéséről szóló, 2000. december 15-i törvény 36. cikke (2001. évi Law of Law, 4. szám, 25. pont, módosítva).
- A fogyasztó kérheti a megkötött adásvételi megállapodással kapcsolatos vita megvizsgálását a Kereskedelmi Felügyelet megfelelő tartományi felügyelőségénél működő állandó választott bíróságon is az Art. A kereskedelem ellenőrzéséről szóló, 2000. december 15-i törvény 37. cikke (2001. évi Law of Law, 4. szám, 25. pont, módosítva).
- Az Európai Bizottság emellett platformot biztosít a fogyasztók és vállalkozók közötti online vitarendezéshez (ODR platform). Elérhető a címen: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
2. Részletes információk a fogyasztói jogviták rendezéséről, beleértve a Fogyasztó lehetőségét a bíróságon kívüli panaszkezelési módszerek alkalmazására, jogorvoslat és az ezekhez az eljárásokhoz való hozzáférés szabályai a Kereskedelmi Felügyelet tartományi felügyelőségének telephelyén és honlapján, valamint a: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
3.Felhívjuk figyelmét, hogy vállaljuk, hogy bíróságon kívül vitarendezést alkalmazunk
fogyasztókkal a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezéséről szóló, 2016. szeptember 23-i törvény értelmében. A royalfashion.pl és a Fogyasztó közötti viták bíróságon kívüli rendezésére jogosult szervezet: A kereskedelmi felügyelet tartományi felügyelője elérhető a címen: http://www.wiih.org.pl/index.php?id=137&id2=136. A fogyasztó kérelmet nyújthat be ehhez a szervezethez a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezésével kapcsolatos eljárás megindításáért.

XII. Tájékoztatás a személyes adatok feldolgozásáról

1. Az Ön személyes adatainak rendszergazdája Royal Fashion Vipol sp. z o. o. Aleje Jerozolimskie 214 02-486 Warszawa e-mail: admin@royalfashion.pl. Az adminisztrátor nem nevezett ki adatvédelmi felügyelőt. Az adataival kapcsolatos kérdésekben kérjük, forduljon a telefonszámhoz +48 608 095 497.

2. Személyes adatait feldolgozzuk:

  • alapján adásvételi szerződés megkötése és teljesítése érdekében art. 6 ust. 1 b RODO,
  • a Hírlevél hozzájárulása alapján történő elküldése érdekében i art. 6 ust. 1 a RODO,
  • valamint marketing célokra, azaz az eladások növelésére, pl. ajánlási algoritmusokkal, ezek alapján art. 6 ust. 1 f RODO.  

3. A marketing iránti jogos érdekek különösen a következőkből állnak::

  • korlátozott profilalkotás QuarticOn S.A. m. in. felhőalapú számítástechnikában, kifejezetten egy online áruház tevékenységére (tovább - a Platform) annak érdekében, hogy az ún ajánlási algoritmusok; más szavakkal, tanácsot adunk Önnek, hogy a már megvásárolt termékekhez hasonló termékek továbbra is érdekelhetik-e Önt, vagy szeretnénk, ha érdekesnek találná,
  • a szolgáltatások igénybevétele Facebook i Google személyes adatok társadatkezelőjeként, ha ezen szolgáltatások révén jelentkezik be üzletünkbe, vagy a rajongói oldalunkon vagy az Instagram Royalfashion.pl webhelyen tartózkodik; Különösen a Facebookon vagy a Google-on keresztül történő vásárláskor történő bejelentkezéssel közli személyes adatait ezeknek a vállalatoknak, és lehetővé teszi azok feldolgozását az adatvédelmi irányelveikből eredő mértékben.  

4. A jogos érdekek közé tartozik az Ön személyes adatainak nyilvánosságra hozatala is a jogi szolgálatok számára, annak biztosítása érdekében, hogy üzletünk megfeleljen a törvényeknek, azaz a személyes adatok feldolgozásának jogszerűségének elvének megvalósítása érdekében RODO.  

5. Az adatok megosztottak:

  • Platformok az adásvételi szerződés megfelelő teljesítéséhez és a fent leírt marketing célokhoz,
  • Facebook, Google az Ön személyes adatainak adminisztrátorai - amelynek társadminisztrátorai vagyunk - abban az esetben, ha e cégek szolgáltatásain keresztül jelentkezik be üzletünkbe; ebben az esetben az Ön személyes adatait az adatvédelmi irányelveikkel összhangban dolgozzuk fel, bizonyos mértékig az Egyesült Államokban is, ahol az Európai Bizottság határozatának megfelelően az adatok védelme megfelelő szintű,
  • vállalat QuarticOn S.A., amely az AI technológián alapulva segít nekünk olyan termékeket kínálni, amelyek érdekelhetnek,
  • futárcégek a szállítási lehetőségek jelenlegi listájának megfelelően, ahonnan a Poczta Polska az Ön adatait az EU-n kívülre, vagyis az Egyesült Államokba továbbítja, ahol az Európai Bizottság határozatának megfelelően az adatait megfelelően védi - az adásvételi szerződés megfelelő teljesítéséhez. a szállítási kötelezettség szempontjából,
  • számviteli szolgáltatások az adásvételi szerződés megfelelő teljesítéséhez,
  • jogi szolgáltatások a tevékenységünk törvényeinek való megfelelés biztosítása érdekében.  

6. Az adatokat az adásvételi szerződés időtartama alatt, és annak teljesítésétől számítva három évig tároljuk, mi adminisztrátor. A fent említett közös adatkezelők vagy adatfeldolgozók a tevékenységük sajátosságaiból eredő időszakokig tárolják a személyes adatokat, pl. Könyvelés –a közjogi követelések korlátozásának és az archiválási kötelezettségek időtartamának, a jogi szolgáltatások - a velünk, a Facebookkal, a Google-lal, a futárcégekkel folytatott együttműködés megszűnésétől számított három évig - az adatvédelmi irányelveikből eredő időszakokra. QuarticOn S.A. addig dolgozza fel az adatokat, amíg fel nem vesszük vele a szerződést vagy annak lejártát.

7. Önnek joga van személyes adataihoz hozzáférni, azokat helyesbíteni, törölni, korlátozni a feldolgozást vagy továbbítani. Önnek jogában áll panaszt benyújtani a felügyeleti hatóságnál - a Személyes Adatvédelmi Hivatal elnökénél is. Ha vállalta, hogy elküldi a Hírlevelet, akkor joga van bármikor visszavonni ezt a beleegyezést, azaz lemondani a Hírlevélről.

8. A személyes adatok megadása nem törvényi előírás, de szükséges adásvételi szerződés megkötése és teljesítése. Ha nem adunk meg személyes adatokat, az adásvételi szerződés nem jön létre és nem teljesül. A korlátozott profilalkotás - ajánlási algoritmusok - jelenleg piaci szabvány, de ha nem szeretné, hogy veled kapcsolatban történjen, akkor korlátozhatja azt azzal, hogy kizárja a sütik gyűjteményét a böngésző beállításaiból. Ez a korlátozott profilalkotás nem képezi alapját egyetlen döntésünknek sem art. 22 ust. 1 i 4 RODO. 

9. A személyes adatokat, különösen az e-mail címet és a megrendelés számát, továbbítjuk a Trusted Shops GmbH-nak, annak érdekében, hogy a megrendeléstől számított 7 naptári napon belül elküldjük az ügyfél-elégedettségi kérdést, és hogy az ügyfelek számára biztosítsuk a tranzakcióhoz kapcsolódó jogokat..

XIII. Záró rendelkezések

1. A fogyasztókkal folytatott viták rendezésére az a bíróság tartozik hatáskörrel, amely a polgári perrendtartás alkalmazandó rendelkezései felett illetékes.
2. A royalfashion.pl és a nem fogyasztó között felmerülő viták rendezése a székhelyünk felett illetékes bíróság hatáskörébe tartozik..
3. A jelen szabályozás hatálya alá nem tartozó kérdésekben az alkalmazandó jog rendelkezéseit kell alkalmazni, különösen az 1964. április 23-i Polgári Törvénykönyvről (egységes szerkezetbe foglalt szöveg, Journal of Laws of 2014., 121. tétel, módosított szöveg) és a fogyasztók jogairól szóló, 2014. május 30-i törvény (Journal of Laws, 2014, 827. tétel). Ha a jelen Szabályzat ütközik az ügyfelek jogaival és az általánosan alkalmazandó rendelkezésekből, a lengyel törvény általánosan alkalmazandó rendelkezéseiből eredő rendelkezésekkel.

pixel